1. Każdy użytkownik, który zarejestruje się w portalu , automatycznie akceptuje wszystkie poniżej wypisane zasady.
2. Oprócz regulaminu portalu, zasad w poszczególnych działach, każdy użytkownik akceptuje Netykietę, czyli zasady przyzwoitego zachowania się w internecie.
3. Administracja portalu seciki.pl nie bierze odpowiedzialności za opinie, posty, komentarze użytkowników portalu. Każdy zabiera głos na własną odpowiedzialność i musi liczyć się z ewentualnymi konsekwencjami karno-prawnymi.
4. Portal Seciki.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczane przez użytkowników na portalu. Osoby zamieszczające utwory, fotografie, teksty, komentarze naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karna lub cywilna.
5. Nie należy umieszczać wypowiedzi, które:
- zawierają wulgaryzmy (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999r.)
propagują alkohol (art. 2 (1) Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982r.); - propagują środki odurzające, i (art.1 Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii z dnia 24 kwietnia 1997r.);
- obrażają osoby publiczne (art. 23 Kodeksu cywilnego);
- obrażają inne narodowości, religie, rasy ludzkie (art. 23 Kodeksu cywilnego oraz art. 194 - 196 Kodeksu karnego);
- zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego);
- przyczyniają się do łamania praw autorskich (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r.).
6. Zakaz reklamowania jakichkolwiek stron bez zgody administratora serwisu, zawierających podobną tematykę.
7. Każdy użytkownik portalu może posiadać jedynie JEDNO konto. Jeśli konto jest zbanowane na okres 30 i więcej dni, użytkownik ma obowiązek odczekać karę.
8. Multi konta użytkowników będą banowane bez żadnego ostrzeżenia.
9. Obowiązuje zakaz kopiowania setów z serwisu . Nie dostosowanie się do zakazu będzie skutkowało trwałym zablokowaniem konta.
10. Użytkownik który celowo zaniża oceny w głosowaniach może zostać przeniesiony do grupy nie posiadającej możliwości oddawania głosów lub zostać zbanowany bez ostrzeżenia.
Użytkownicy
1. Każdego użytkownika portalu należy traktować z szacunkiem.
2. Zabrania się obrażania, używania wobec kogokolwiek słów powszechnie uważanych za wulgarne.
3. Każdy użytkownik musi dostosowywać się do uwag moderatora, administratora. Jeśli ma jakiekolwiek zastrzeżenia do pracy którejkolwiek osoby, powinien zgłosić to administratorowi serwisu.
4. Zakazuje się używania koloru czerwonego i kolorów odcieniem podobnych do czerwonego. Mogą korzystać z niego WYŁĄCZNIE moderatorzy i administratorzy.
5. Wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników muszą być estetyczne i czytelne. Wszelkie przejawy braku kultury (wulgaryzmy, prowokowanie do kłótni, obrażanie etc.) będą karane.
6. Sprawy prywatne między użytkownikami powinny być załatwiane za pośrednictwem PW (Prywatnej wiadomości) lub komunikatorów.
7. Moderatorzy oraz Administratorzy mają prawo do usuwania postów, komentarzy, tematów, które w jakikolwiek sposób naruszają zasady panujące na forum, bez podania przyczyny.
SHOUTBOX
1. Zabrania się obrażania innych użytkowników
2. Zakaz wulgaryzmów.
3. Zakaz natarczywego pisania o zatwierdzenie tematu.
4. Obraza Administratora bądź moda może się skończyć bezdyskusyjnym BANEM.
5. Zakaz floodowania (powtarzania tej samej wiadomości parę razy).
6. Zakaz jakiejkolwiek reklamy serwisów o zbliżonej tematyce.
PŁATNOŚCI
1. Obowiązkowa opłata w portalu jest jednorazowa - przy rejestracji (koszt sms 11,07 zł brutto). Koszt przelewu 3 zł.
2. Użytkownik ma prawo do reklamacji w przypadku jeśli z jakiś powodów technicznych uniemożliwia mu to aktywację swojego kodu. W takim przypadku prosimy o kontakt.