Aby pobierać wszystkie sety zarejestruj się w naszym portalu seciki.pl - kliknij tutaj - rejestracja w 15 sekund

adiq : Kocham Cię Ewelciu ! Twój Adrian | h2s1 : Pozdrowienia dla ekipy z Gladiatora 2000, a szczególnie dziewczyny z Rejowca i Poznania:-) | LabaSTP : ZaMagdalenko Kocham Cie nad życie!! M+O=WIADOMO!!! | LabaSTP : siemano klubowicze sprawdzajcie LabaSTP na YT. pozdro dla kumatych! | kole70 : Pozdrowienia! | =Majeski= : Pozdro dla aktywnych życzy Administracja :) | chrupeknda : Pozdro | matio1916 : Pozdro | jozefmalecki : pozdrawiam i dziekuje za korzystanie | charlie84 : Książ Wlkp pozdrawia Połówka | Gleeba84 : Siemano Świry :D | gracjan4967 : POZDRO DLA LUBINA I JADĄCEJ WIARY Z NIEMSTOWA !!!! | Raskolnikov : Pozdrowienia dla ukochanej Kasi od Adriana z Niemiec | yuranti : pozdro dla ekipy z przybyslawic | Honda3003 : Pozdro od całej Krobi w WLKP! | andrzejsety18 : Pozdro wszystkich ? | KAMION31 : pozdro od kamiona z torunia | Paweł Płocharczyk : pozdroooo | zielingrox94 : pozdrooooo dla mej dupyyyyy | fajkimajki : siemanko z berlina | Kuba1995 : Pozdrawiam z Podlasia z miejscowość Łapy Piotra Daniela oraz Tomka Łapińskiego i Mariusza z Łupianki Starej | Seba137a : Łódż Pozdrawia:) | Kristofer1985 : Pozdrowienia dla wszystkich techno wariatów z Gliwic i okolic !!! :) | AllaChuxBomba : Pozdroo | asia1910 : Pozdrawiam siostrę Magdę i jej poj***nego chłopaka Konrada :d | DGL1011 : Pozdrawiam wszystkie kobietki | grubyhuby : zajezdnia czeka dziś na matysa !!!!!!! Wrocław odpala | Aviano : Pozdrowienia dla wszystkich znajomych od Spawacza :D | Wesoły : Pozdro dla Ekipy z Janczewa ;) | INBOUND : Ceva Pozdrawia |


Promowane sety
Promowany : Wszystkie Energy Mixy (2016-2022)Wszystkie Energy Mixy (2016-2022) - Energy Mixy (2016-2022) spakowane w jedną paczkę WinRaR Rozmiar... (111)
Promowany : Wszystkie Holidays Dance Party / DJ MaaxxWszystkie Holidays Dance Party / DJ Maaxx - Dj Maaxx 30 Setów Spakowane WinRaR Rozmiar : 4.63 GB Pobierz :... (332)
Promowany : EnTrance Pres. ARMADA Night Bydgoszcz (05.03.2011)EnTrance Pres. ARMADA Night Bydgoszcz (05.03.2011) - Diabllo Rozmiar : 69.46 MB Pobierz : Sound Players Rozmiar :... (8 394)
Promowany : ENERGY MIX VOL. 23 mix by DEEPUSH & D-WAVE (2022)ENERGY MIX VOL. 23 mix by DEEPUSH & D-WAVE (2022) - Energy Mix Katowice Vol. 23 by DeePush & D-Wave pres. WIOSNA... (416)

Podobne Sety :

Housemaker - Club House Mix [LISTOPAD 2015] vol.7 Housemaker - Club House Mix [LISTOPAD 2015] vol.7
Data wydania: 11.11.15 Gatunek: House/Future House Ilość utworów: 25 Wielkość: 125 MB Czas: 80:00 min Jakośc: 224kbps Pobierz : Aby pobierać...
Housemaker - Electro Mix Vol.36 Housemaker - Electro Mix Vol.36
Data wydania: 23.10.2014 Gatunek: Electro/House/Bigroom Ilość utworów: 35 Wielkość: 124 MB Czas: 90:00 min Jakośc: 192kbps Pobierz : Aby pobierać...
Housemaker - Electro House Mix Vol.35 [MAY 2014] Housemaker - Electro House Mix Vol.35 [MAY 2014]
Data wydania: 14.05.2014 Gatunek: Electro/Bigroom/House Ilość utworów: 32 Wielkość: 140 MB Czas: 102:00 min Jakośc: 192kbps Pobierz: Aby pobierać...
Housemaker - Fast Mix Vol.23 Housemaker - Fast Mix Vol.23
Data wydania: 22.09.2012 Gatunek: Electro/Progres/House Ilość utworów: 27 Wielkość: 65 MB Czas: 47:00 min Jakośc: 192kbps Taki o to secik dla Was...
Housemaker - Mikołajki 2010 Vol.17 Housemaker - Mikołajki 2010 Vol.17
Wiecej House'u niż zwykle :) Zapraszam i zachęcam do słuchania, TL jak ktos by chciał to wyśle ;) Data wydania: 20.11.2010 Gatunek:...

Przyjacielu - Dodaj Komentarz:

Nazwa:*
E-Mail:*
No Avatar
Pytanie:
20+50=
Odpowiedź:*
Avatar Komentarzy: 45 opole
5 Listopad 2010 17:401

1986sebastian

Ranga: Użytkownik
spoko nuty letsrock
Avatar Komentarzy: 0
5 Listopad 2010 17:542

Alanekk1111

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
kawałek z 37 minuty ? Wiecie może co to ? ;D

Przydałaby się Tracklista
Avatar Komentarzy: 113 Dąbrowa Widawska
5 Listopad 2010 18:123

kamilo0002

Ranga: Przyjaciel
37min. Fragma, DJ Jesus Luz - What Do You Want (Twice Nice Remix)

Tracklista będzie za około 2 tygodnie ;p
<a href="https://www.seciki.pl/engine/redikt.php?url=http://facebook.com/housemakerpl" target="_blank">Sety z najlepszą muzyką klubową</a>
<a href="https://www.seciki.pl/engine/redikt.php?url=http://simsony.info" target="_blank">Forum o Simsonach</a>
Ulubiony Klub: Protector Brzeski
Avatar Komentarzy: 20
5 Listopad 2010 20:044

elcracktotal

Ranga: Użytkownik
PROSZE PODAJCIE TYTUL DRUGIEJ NUTKI !!!!! tkiego sztosa to jeszcze nie slyszalem :)
Avatar Komentarzy: 113 Dąbrowa Widawska
5 Listopad 2010 20:365

kamilo0002

Ranga: Przyjaciel
Commercial Bitches - Feeling You (v1r00z Remix)
<a href="https://www.seciki.pl/engine/redikt.php?url=http://facebook.com/housemakerpl" target="_blank">Sety z najlepszą muzyką klubową</a>
<a href="https://www.seciki.pl/engine/redikt.php?url=http://simsony.info" target="_blank">Forum o Simsonach</a>
Ulubiony Klub: Protector Brzeski
Avatar Komentarzy: 100 Torun
5 Listopad 2010 21:566

bartass1987

Ranga: Użytkownik
Fajne kawałki moze TL drink
Avatar Komentarzy: 0
6 Listopad 2010 09:447

wojt9301

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
Nutka z 33 ? :P No i 67 minuty ?
Dobre brzmienia :)
Pozdro
Avatar Komentarzy: 113 Dąbrowa Widawska
6 Listopad 2010 10:368

kamilo0002

Ranga: Przyjaciel
33: Acid Luke - Take That (Test Mix)
67: Marc Adamo & Tim Healey - Move (Original Mix)
<a href="https://www.seciki.pl/engine/redikt.php?url=http://facebook.com/housemakerpl" target="_blank">Sety z najlepszą muzyką klubową</a>
<a href="https://www.seciki.pl/engine/redikt.php?url=http://simsony.info" target="_blank">Forum o Simsonach</a>
Ulubiony Klub: Protector Brzeski
Avatar Komentarzy: 159 włocławek
6 Listopad 2010 12:309

wojtek1991166

Ranga: Użytkownik
10minuta 24minuta 30minuta te 3 nutki by mi się przydały:)
Poza tym set poprostu świetny, nic więcej mi tu nie jest do szczęścia potrzebne :D chyba że parkiet:)
Avatar Komentarzy: 729 Namysłów
6 Listopad 2010 12:4210

wysmolxxc

Ranga: Użytkownik
NoNo nutki są super...
Zaraz ściągam na twardziela;p
Polecam ;)
Avatar Komentarzy: 0
6 Listopad 2010 21:3411

kapkacfc

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
Zajebisty!!!! secik!!! Juznod samego początkuuu jest moc!!!! :):) Hehe:) letsrock
I Love House & Electro Music!!!!!!
Avatar Komentarzy: 129 Wrocław
7 Listopad 2010 11:0312

krysta28

Ranga: Użytkownik
secik zajebisty letsrock
Avatar Komentarzy: 136 Żary, Zielona Góra
7 Listopad 2010 11:0413

Maleńka21

Ranga: Woman
Secik pierwsza klasa!

Dodane do ulubionych obowiązkowo!
Ulubiony Klub: Heaven (Leszno, Zielona Góra)
Avatar Komentarzy: 113 Dąbrowa Widawska
7 Listopad 2010 19:0814

kamilo0002

Ranga: Przyjaciel
10minuta Laurent Wolf & Anton Wick feat. Mod Martin - Suzy (Club Edit)
24minuta Sir Colin feat. Viper Voice - Crazy (South Blast! Remix)
30minuta Waverockerz! - Real Shit (Bart remix)
tutaj nie wiem czy chodzi o końcy się utwor czy wchodzacy ;p daje wchodzacy ;p

Dzięki za pozyctywne komentarze choć uważam, że technicznie tego seta zwaliłem ;/ ale muzycznie chyba jest dobrze :)
<a href="https://www.seciki.pl/engine/redikt.php?url=http://facebook.com/housemakerpl" target="_blank">Sety z najlepszą muzyką klubową</a>
<a href="https://www.seciki.pl/engine/redikt.php?url=http://simsony.info" target="_blank">Forum o Simsonach</a>
Ulubiony Klub: Protector Brzeski
Avatar Komentarzy: 159 włocławek
7 Listopad 2010 21:0915

wojtek1991166

Ranga: Użytkownik
ta poprzednia :) Czyli 27 minutka :D sorry za niedokładność i dziki za tytuły:)
Avatar Komentarzy: 150 Bełchatów
8 Listopad 2010 12:4616

zgredziu1986

Ranga: Użytkownik
musiałem się zalogować bo ta muzyka miażdży :) a szczególnie utwór ze 71-72 minuty, którego nie znam tytułu i proszę Was o pomoc :)
Ulubiony Klub: Protector - Wola Krzyszt.
Avatar Komentarzy: 0
10 Listopad 2010 19:2717

lolcia233

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
secik kozak:) znacie może tytuł z 16 min??;>
Avatar Komentarzy: 0
11 Listopad 2010 10:1618

kapkacfc

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
Mam takie pytankoo....
Będzie wkońcu Tracklista????
Boo secik jest wyjebany....!!! ura
Jeden z najlepszych jakie słyszałem na tej stronce!!!! dance letsrock dance
Avatar Komentarzy: 113 Dąbrowa Widawska
11 Listopad 2010 13:4019

kamilo0002

Ranga: Przyjaciel
16min. DJ Matys & Marc Van Linden - Am2Pm (Bart Exclusive Remix)
72min. podawałem na priv ;p

Trackliste postaram się wrzucić w niedzielę :)

Dziękuje za wszystkie pozytywne komentarze i pozdrawiam słuchaczy!!
<a href="https://www.seciki.pl/engine/redikt.php?url=http://facebook.com/housemakerpl" target="_blank">Sety z najlepszą muzyką klubową</a>
<a href="https://www.seciki.pl/engine/redikt.php?url=http://simsony.info" target="_blank">Forum o Simsonach</a>
Ulubiony Klub: Protector Brzeski
Avatar Komentarzy: 2 kutno
14 Listopad 2010 14:0920

conrado1

Ranga: Użytkownik
tytuł piosenki z 49 minuty
Poprzednia Następna

Krótkie Info (SEO)

Skoro tutaj jesteś to zapewne jesteś klubowiczem i interesują Cię dobre klubowe sety? Dobrze trafiłeś!
Przed Tobą najlepsze i najnowsze sety do pobrania z klubu Promo DJ !!!. Posiadamy także klubowe mp3 oraz muzykę disco polo. Aktualnie słuchasz secik o nazwie Housemaker - Twenty Electro-House Vol.15 (listopad) jest on dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem, ponieważ tego szukałeś. Wszystkie sety znajdziesz na seciki.pl zupełnie za darmo, tak samo jak : Housemaker - Twenty Electro-House Vol.15 (listopad). Tylko my posiadamy codziennie najnowsze sety. Bo u nas liczy się tylko muzyka Housemaker - Twenty Electro-House Vol.15 (listopad) został oznaczony następującymi tagami : Wielkość Gatunek Jakośc Czas kbps wydania utworów Electro Data. Więcej setów z tego klubu znajdziesz tutaj : Promo DJ !!!

Online:


Aby zobaczyć kto aktualnie z użytkowników jest dostępny na stronie - zaloguj się

Wszystkich: 113 |  Niezarejestrowani: 90 |  (Kolory ?)
Portal Seciki.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na portalu. Osoby zamieszczajce utwory, sety,
fotografie, teksty, komentarze naruszajce prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialno karna lub cywilna.