Aby pobierać wszystkie sety zarejestruj się w naszym portalu seciki.pl - kliknij tutaj - rejestracja w 15 sekund

zucek777 : POZDROWIENIA DLA SOLCA KUJAWSKIEGO I SOLEC CZAN | zucek777 : pozdrawiam moją zonę kochaną diablice SOEC KUJAWSKI | romet7172ttmamoc : Pozdrawiam Kacpra D Xd tgo z technikum budowlanego XDD | przemop : Pozdrowienia dla ekipy z Wielkopolski | dawido1990 : pozdrawiam cały kalisz i okolice od Dawida | TenZwanyMna : ★Pozdrowienia dla wszystkich Vixiar i Vixiarzy!★ | TenZwanyMna : Pozdrowionka dla najlepszych klubowiczów z Club Omen Płośnica i Protector Uniejów! Pozdrowionka dla najlepszych Vixiarzy! ❤ | trinman25 : Pozdrawiam wszystkich z Kokocka ! :D | karas1986 : pozdro dla wszystkich warjatów z smolca | karolla93 : SIEMA POZDR WSZYSTKICH MOICH ZNAJOMYCH SZCZEGOLNIE Z FORDONU I BLONIA :p BUŚKA :* KAROLA4DON | kreciol51 : Chętnie Madziulce pomożemy :* :* :* Witam Wszystkich!!! Pozdrowienia z Gdańska | cris28 : pzdr seciki z holandi | patryk45464 : kurde konto aktywne pO 2 latach xD Siema pozdro dla całej Wlkp :) | tkasperski98 : Pozdrowienia dla Buszki Sapiego i Stacha od Tomka | DJ PTR : LECIMY!!!! | picek991 : Pozdrawiam moja przyszła żone Karoline buziaczki :* Jacek | DJ PTR : pozdrowienie dla Wszystkich Dj PTR zapraszam do słuchania setów!!! | barzant : pozdro dla Sylwi co herbatke po pijs | tadlak : TYLKO ŁÓDZKI WIDZEW AUUUUUUU | tadlak : pozdrowienia dla swirów z uniejowa | tofik6263 : Pozdrowienia dla wszystkich nocnych stróżów z Wołowa !!!! | dawid1982 : siemka witam i pozdrawiam wszystkich miłośników dobrej MUZYKI. | hubi86 : Pozdrowienia dla całego Poznania w szczególności dla Świerczewa i całej wielkopolski oraz dla wszystkich kibiców Kolejorza :) od Hubiego | arekm1993 : zajebiste sety pozdrawiam :D | wic13 : pozdro od ekipy ze Smolic!!! | pc132 : Pozdro dla lubuskiego :D | lewy780 : pozdrowienia dla Olka,Huberta i Weroniki od Lewego!!! | puszczyk : Madziula wszystkich pozdrawia i szuka pomocy bo nie wie jak się tu odnaleźć :D | MrDziubson : Pozdrawiam Ręczno! ^-^ | tomekn : pozdro dla Daniela i Nati Chojno rządzi |



Corrado (Suchowola)  - 24 Urodziny CC  (30.09.2017) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Ekwador Manieczki  - Baton Back To Old Night 14.10.2017 - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Klub Diamond (Biała Wieś) Dj Quiz/ Clubbasse/ Phoenix (22.09.17) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Corrado (Suchowola)  - KONCERT NA SALI DANCE CZADOMAN (23.09.2017) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Klub EPIC (Bydgoszcz) - Music Sensation EPIC CLUB  (16.09.2017) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Jankowska Club (Wola Jankowska)  DJ ŚWIRU B-DAY PARTY  Koncert zespołu Playboys oraz na sali dance Dj Cezar (16.09.17) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Luna (Lunenburg) - CARSTEN HELL (16.09.2017) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Corrado (Suchowola) - koncert ŁOBUZY (16.09.2017) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Luna (Lunenburg) - Lunowski wrzesień  (9.09.2017) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Corrado (Suchowola) - zespół Skaner (9.09.2017) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo
przewin w prawo
przewin w lewo
Reklama na portalu seciki.pl
Sety Zagraniczne

Jak wypromować seta lub mp3?

Nie działa set? Poproś o reupload!

Energy Mix Vol.8 Katowice Edition 2017

Profil użytkownika: LQASS

+1907
Ocena:
  • Wyślij E-Mail
  • Nazwa: Łukasz
  • Grupa: STREFA VIP
  • Lista ignorowanych:
  • Miejsce zamieszkania: ZWA

  • O sobie: Chcesz wiedzieć o Mnie więcej ??? <a href="https://www.seciki.pl/engine/redikt.php?url=https://www.facebook.com/LQASS" >https://www.facebook.com/LQASS</a>
Dodaj swoje zdjęcia na portal seciki.pl

Przyjaciele
Komentarzy w profilu ↓ [4]

Ciocia_Wywrocia
Ciocia_Wywrocia
22 Maj 2013
Grupa: Przyjaciel



Mordeczko Kochana Wszystkiego co Najlepsze z okazji Urodzinek Twych !
Ciocia_Wywrocia
Ciocia_Wywrocia
30 Marzec 2013
Grupa: Przyjaciel
Ciocia_Wywrocia
Ciocia_Wywrocia
6 Grudzień 2012
Grupa: Przyjaciel


Wesolutkich Szanowana Administracjo :)
EnergetycznaJusta
EnergetycznaJusta
2 Listopad 2012
Grupa: Przyjaciel
Moj drogi Lukaszku, jestes w malym bledzie, gdyz ostatnio wyjatkowo czesto goszcze na Naszej kochanej stronce seciki.pl ;D Tylko niestety jakos nie mozemy trafic na siebie ( to samo tyczy si? GG) po prostu mnie zaniedbujesz!:( ;P Czy ciesze sie powodzeniem? Hmmm...no jakos delikatnie wzroslo zainteresowanie moja osoba, aczkolwiek nie wiem czym to jest spowodowane:P Buziaczki przystojniaku:P:**

Online:


Aby zobaczyć kto aktualnie jest dostępny na stronie, zaloguj sie



Wszystkich: 126 | Niezarejestrowani: 101 | Roboty: 2 | Zalogowani: 23 | (Kolory ?)

Portal Seciki.pl nie ponosi odpowiedzialnoci za treci zamieszczane przez uytkownikw na portalu. Osoby zamieszczajce utwory, sety,
fotografie, teksty, komentarze naruszajce prawo lub prawem chronione dobra osb trzecich mog ponie z tego tytuu odpowiedzialno karna lub cywilna.