Aby pobierać wszystkie sety zarejestruj się w naszym portalu seciki.pl - kliknij tutaj - rejestracja w 15 sekund

feliper02 : Pozdrawiam Brzeżany oraz zieloną | MarcinxXx : Pozdrawiam ekipe z Niegoslawic OSA | Aspartan : Pozdrawiam ojca i gołębie | Aspartan : Pozdrawiam mamę, tatę, dziadka i babcię | grzegorzchudy : POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH WARIATÓW Z KRAPKOWIC!!TAJNY | emigrant18 : Pozdrowienia dla wszystkich zamulonych, może wkońcu odżyją | wienias : Pozdrawiam moją ukochaną ♥ Olga KOCHAM CIĘ❤❤❤ | irek1553 : Pozdro dla zamulonych Wymiarek,hehe :) | soltysik1 : Pozdro dla Zamela | matus94 : Gorące pozdrowienia dla najprzystojniejszego faceta pod słońcem - Mateusza :) Kocham Cię ;** | dodo2012 : kto mi poleci super seta na zabawe?? | patryxxxx : Pozdrawiam moją juleczkę ;*** | wic13 : pozdro od ekipy ze smolic!!! | karol32 : pozdrawiam moja zone edyte | dodo2012 : Pozdrowienia dla Kościana... | kaczorq : Pozdrawiam Grzegorza Fikusa wraz z rodziną | krycha240196 : Pozdrowienia dla Marty mojego misia | WojtasBrt : siemneczko swiry pozdro z Bydgoszczy | przemek123451 : Radom | Bawarczyk : Pozdrowienia dla Vixy! z OMENA niech moc będzie z wami! Bez kitu auuuu!! Jadom jadom! | agentkasper : pozdrowienia cała Łódź i wszystkie świry | adulsky : pozdro dla Jasia z nowych;] | sylwcio997 : pozdro z kazika :D | kicaj1102 : Pozdrawiam Całą Wschowe i Leszno ! HEAVEN Leszno | marcinwwy : :) | dszymon99 : Pozdrowienia z woj Pomorskiego, gra ktoś w Evil Islands? Albo czy ktoś to w ogóle zna? | Alfi19933 : Pozdrowienia dla warjatów z Chełma auuuu... | johnson6914 : Pozdrawiam wszytkich którzy słuchają teraz | sewek14 : blyat twoja mać | powal17 : Pozdro dla wszystkich secikowcow |



Luna (Lunenburg) - Open Air Festival (1.07.2017) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Corrado (Suchowola) - PRISONERS SHOW (1.07.2017) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Target One Festival - Błonie/Krotoszyn (4-5.08.2017) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Książ Wielkopolski - Prince Summer Festival (15.07.2017) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Summer Revolution (Lubasz) - DJ CONTEST & BACK TO THE TOP (5.08.17) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Dance Fire Festival 2017 @ Kełpino (1/2 Lipca2017) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Klub Nevada Nur - Crump & Dj's Meeting (24.06.2017) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Amfiteatr (Cekcyn) - Koncert Kordian (23.06.2017) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Corrado (Suchowola) - TURBO PIANA PARTY (24.06.2017) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Fabryka Dźwięku (Starogard Gdański) @ Rozpoczęcie Wakacji (23.06.2017 - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo
przewin w prawo
przewin w lewo
Reklama na portalu seciki.pl
Sety Zagraniczne

Sunrise Festival 2017, Kołobrzeg - Line Up (21-23.07)

Jak wypromować seta lub mp3?

Nie działa któryś set ? Poproś o REUPLOAD

Energy Mix Vol. 53 Mixed By Thomas & Hubertus 2017

Profil użytkownika: Eros

+8797
Ocena:
  • Nazwa: Eryk
  • Grupa: Administrator
  • Lista ignorowanych:
  • Miejsce zamieszkania: Bolesławiec

  • O sobie: Prowadze strone z setami www.seciki.pl
    Wszystkich chętnych proszę o pomoc w dodawaniu setów

Przyjaciele
Komentarzy w profilu ↓ [25]

janek83
janek83
26 Maj 2017
Grupa: Użytkownik
witam fajna stronka
karolsalwa
karolsalwa
23 Październik 2016
Grupa: Użytkownik
witam szukam jakiegos fajnego disco do samochodu pomozecie
zalew1302
zalew1302
5 Wrzesień 2016
Grupa: Użytkownik
super:)
bongowiadro
bongowiadro
12 Grudzień 2015
Grupa: Użytkownik
naj lepsze sety dj alex beng
orzeszek12345
orzeszek12345
19 Listopad 2015
Grupa: Użytkownik
super stronka i najlepsza nuta...... dzieki
jasiu1234
jasiu1234
29 Wrzesień 2015
Grupa: Użytkownik
może być ok
Macizekkczek
Macizekkczek
23 Wrzesień 2015
Grupa: Użytkownik
elegancko :D
dziara225
dziara225
28 Czerwiec 2015
Grupa: Woman
super stronka....
maniek0109
maniek0109
20 Maj 2015
Grupa: Użytkownik
Ogółem mega stronka, jest wszystko, co powinno być... elo:P
henrykdlaciebie
henrykdlaciebie
26 Kwiecień 2015
Grupa: Użytkownik
witaj Eryku, dzięki ze mogę być tu z Wami ... jestem tu nowy i mam troszkę więcej lat od Was, ale czuję że rok dwa i ogarnę to wszystko...cha,cha,cha. Ta muza mnie po prostu rozpierda....nareszcie będę się z nią kładł wieczorem i budził rano..powiem więcej nagram sobie ja i będę jej słuchał w pracy na cały regulator i wali mnie to co inni o mnie powiedzą...pracuję na wielkich budowach Europy więc waszą muzę polubią i tu w tej chwili w Korschenbroich koło Duseldorfu....pozdrawiam Henio

Online:


Aby zobaczyć kto aktualnie jest dostępny na stronie, zaloguj sie



Wszystkich: 91 | Niezarejestrowani: 71 | Roboty: 1 | Zalogowani: 19 | (Kolory ?)

Portal Seciki.pl nie ponosi odpowiedzialnoci za treci zamieszczane przez uytkownikw na portalu. Osoby zamieszczajce utwory, sety,
fotografie, teksty, komentarze naruszajce prawo lub prawem chronione dobra osb trzecich mog ponie z tego tytuu odpowiedzialno karna lub cywilna.