Aby pobierać wszystkie sety zarejestruj się w naszym portalu seciki.pl - kliknij tutaj - rejestracja w 15 sekund

kowal1106 : Pozdro dla cinka od ziomka kowala | maniek : pozdro dla każdego DJ | marcinek2407 : Pozdrowienia dla całego Glisna od Cinka | devil0259 : pozdro dla calego Kalisza :) | bajamala3 : Wielkie pozdro dla Daniela po Tapsach ktory ma moc | cinhed : Pozdrowienia dla Karoliny | Lovers20 : Pozdrowionka dla Wszystkich z Bełchatowa :D | sikora195524 : pozdrowiena dla wszystkich klubowiczów jest moc | michalkaktus123 : pozdrowienia dla klubowiczów z Nevady wczoraj było zajebiście | olisiek : pozdro turek | boreeczek : Jeden Klub Jedna Wiara Tylko Nevada Tak ZAP******A!!! | pietrek1472 : pozdro mordy | irek1553 : Pozdro dla zamulonych Wymiarek,hehe ;)) | kedziorpl : pozdro dla Aksona tego małego karakana ! :D | jajo85 : Dla Eliżki *** | Slomsi22 : Pozdrowienia z węgorzyna zachodniopomorskie | jajo85 : Dla Kochanej Elizki Łukasz kocham Cię Małpko | bielaczek5 : Pozdrowienia dla ludzi z Kołobrzegu Hooolkaaa | Sojeczka : elosy | mateusz0608925 : pozdro dla kuby i ewy | mateusz0608925 : pozdro dla ewy i kuby z dabrowy. kochaam was robaczki | boreeczek : jeden klub jedna wiara tylko Nevada tak zapierdala!! | djblue : Pozdrowienia dla jadącego Zbąszynka ! od Pakuły ! | pawełek84 : Pozdrawionka z Holandii ello | Bobasek2001 : Pozdrawiam Matsona | Sniperek : Witam wszystkich :D i pozdrawiam wszystkich klubowiczów!!! | Goferek86 : Witam i pozdrawiam wszystkich DMC maniaków. | Bialy1251 : pozdrawiam moją miłość Roxane Klih z Poznania :} | bartas wlkp : pozdro dla całego złotowa od bartasa | wojtas1991agata : siemano, pozdrawiam wszystkie kobiety, sto lat dla was kochane |



Bajlando (Czerwionka Leszczyny) - DJ Świru (21.04.2018) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Neustadt-Glewe Airbeat One Festival (11/15 lipca 2018) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Zilion CLUB (Wrzelowiec) - Koncert Sobota (21.04.2018) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo CORRADO SUCHOWOLA - Koncert Sobota - Hip Hop  (21.04.2018) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Ekwador (Manieczki) - MARK SHERRY pres. OUTBURST (21.04.2018) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Manhattan Czekanów - Zonderling - United Revolution  (12.05.2018) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Club Nevada Nur - HiFi & Mr Whooo (14.04.2018) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Euphoria Music Club [Oleśnica] - RTIA (13/14.04.2018) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo CORRADO SUCHOWOLA Matson B-Day & Noc Świrów (14.04.2018) - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo Jankowska Club (Wola Jankowska) Koncert  Long & Junior  [14.04.2018] - kluby, festiwale, plenery, klubowa muza, disco polo
przewin w prawo
przewin w lewo
Promowane sety
Promowany : Klub Arena (Bierzwnica) - DJ HAZEL (01.04.18)Klub Arena (Bierzwnica) - DJ HAZEL (01.04.18) - Klub Arena (Bierzwnica) - DJ HAZEL (01.04.18) Rozmiar : 110 MB... (1 030)
Promowany : Holidays (Orchowo) - Dj Maaxx (01.04.2018)Holidays (Orchowo) - Dj Maaxx (01.04.2018) - Dj Maaxx @ Wielkanoc Rozmiar : 132.52 MB Pobierz : Kliknij tutaj... (2 490)
Promowany : Klub Nevada (Nur) - Matson (01.04.2018)Klub Nevada (Nur) - Matson (01.04.2018) - Matson @ Wielkanoc Rozmiar : 189.03 MB Pobierz :... (4 516)
Promowany : Klub Imperium (Rybnik) - Taito (23.03.2018)Klub Imperium (Rybnik) - Taito (23.03.2018) - Taito Rozmiar : 94 MB Pobierz :... (1 575)

Nie działa set? Poproś o reupload!

Klub Galaktyka Laski k/Olkusza


Informacje ogólne:
KLUB GALAKTYKA (LASKI K/OLKUSZA)

Lokalizacja
ul. Sławkowska 3, Laski (Bolesław)

Rezydenci:
Logan, Masa, Mezzanine, R@VeN

Opis:
KLUB GALAKTYKA to bez wątpienia najlepszy klub w okolicy.

Powstał w 2003 roku w Laskach koło Olkusza. Klub posiada

cztery klimatyzowane poziomy, trzy parkiety na których panuje

zupelnie inny klimat muzyczny. Na dużej sali gra się

przeważnie muzykę electro, electro-house, generalnie

wszystkie odmiany house, commercial i hands up, a na VIP

oczywiście disco polo, dance, house, r'n'b. Klub posiada

cztery bary z restauracją, loże od 6-10 miejsc siedzących

oraz ogródek letni. Posiadamy też lokal na imprezy

okolicznosciowe. Więcej info na www.dworek-laski.pl

Usługi:
Parking strzeżony
Możliwość rezerwacji pod nr telefonu:
(32) 642-48-85

Transmisje na żywo:
radio internetowe energysound.eu w każdą sobotę od 22:00

Zagrali m.in:
DJ Dervish, DJ Artil, DJ Cinmar aka Casteam, Jeden Osiem L,

Mariusz Pudzianowski, DJ Long, DJ Ozi aka Plastic Tune,

Hyperaves, DJ Bolek, DJ Lukas, Rocco, Flashrider, DJ Space,

Shaun Baker, DJ Neros, Ziggy-X, DJ Cyrus z Beam vs. Cyrus,

Base Attack, DJ Bart, Bass-T, DJ Pierro, C-BooL, Danzel, DJ

Michael Parsberg z Safri Duo, DJ Shog, Pulsedriver, MC Hugie

Babe z Klubbheads, Mandaryna, Global DeeJay's, Dev,

Clubbasse, DJ D aka Exterminal, Ivan i Delfi, DLA Kru,

Ragazzo, GeeSee, Deimos and Relative, Not Complete DJ's,

Enigmato, MBrother, Kalwi and Remi, Diana D' Rouze, Grassova,

Marshya, East Clubbers, DJ Mirko Milano, Tony T, Long &

Junior, Afterparty, Diadem i wiele wiele innych!

E-mail:
info@klubgalaktyka.pl

Oficjalna witryna internetowa:
www.klubgalaktyka.pl

Oficjalny profil na facebook:
http://www.facebook.com/klub.galaktyka

Fanpage:
http://www.facebook.com/galaktykaklub

Obecnie w klubie Galaktyka panuje niesamowity klimat, a to za sprawą
nowej oprawy ledowej oraz potężnych kilku laserów RGB! To dzięki Wam
klubowiczom to miejsce jest jedyne i niepowtarzalne w okolicy! Przyjdź,
zobacz, posłuchaj, a wrócisz do nas z kolejną imprezą!



Online:

maciek57, piotrprywatka, Sebastian Kitrys, kopulodron, cobra610, kama1608, gluchy10, pulz82, kipa2012.pl, apollo123, janek_146, steciu, pawel21, PRAWY, Patryczek1, markus192, dawid505156, fefe, pikolo237, NoNameV2, el2007, zamek14, Mauri, Matrixx, norbik1706, pebos, ziolo921

Roboty: robot Bot, crawl Bot, robot Bot, robot Bot, robot Bot

Wszystkich: 198 |  Niezarejestrowani: 102 |  (Kolory ?)

Portal Seciki.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na portalu. Osoby zamieszczajce utwory, sety,
fotografie, teksty, komentarze naruszajce prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialno karna lub cywilna.