Aby pobierać wszystkie sety zarejestruj się w naszym portalu seciki.pl - kliknij tutaj - rejestracja w 15 sekund

barbarella : Pozdrawiam moją kochaną siostrzyczkę Anię z Uk ! Z okazji urodzin spełnienia marzeń siostra !!! Aby każdy dzień był piękniejszy od poprzedniego ! | El Dominico : Pozdrawiam wszystkich klubowiczów Holidays Orchowo . CZekamy na powrót!!! POzdro najlepsi klubowicze w Polsce! | Teresz : Pozdrawiam Wszystkich Klubowiczów:) | dawidox6 : Pozdrowionka dla kludusi od dejva ;) | Tomek0505 : pozdrowienia dla gwiazdki | janek513 : Kocham Cie Zuzanno pozdrawiam | barbarella : Pozdrowienia dla przyszłej panny młodej Dominiki z Wrocławia ! i wszystkiego najlepszego z okazji imienin życzy Barbarella :) | PrezesG : Lepszej strony z tak mocna muzyka nigdzie nie znajdziecie!!! | jacek830 : nie spać,zwiedzać ,zapierniczać!!!!!!!!!!pozdro Gorzów Wlkp | grand : Kocham Cię Mateuszku | kubus333 : Kocham cie Kinga | Mar1ek : Pozdrawiam Klaudie | Szybki002393 : Pozdro Dla zainfekowanej Polski. Dawajcie wiecej setów. To wy DJ-e twozycie obecnie tą Muzyke klubową!!!! Trzymajcie sie wszyscy!!!!!!!!!! | barbarella : Gorące pozdrowienia dla przystojnego Mariusza z Miastka. Wrocław tęskni ! Miłego dnia :* :* | MaTTex : POZDRAWIAM CAŁE www.RADIOPARTY.PL | jjjankoo16 : pozdrawiam Krzysia ood jasia!! | HitBasse : Pozdrawiam moją kochaną Żonkę z Wałbrzycha - Małgorzatę! Kocham Cię i nie mogę doczekać się kiedy będzie z nami Zuzia! ;-* | barbarella : Pozdrawiam kochanego Mariuszka z Miastka ! Tęsknie za Tobą ! Do zobaczenia w sobotę !!! | Marianek34 : pozdrowienia dla chemików z Granowa od pipeckiego | kartonikpl : Pozdro dla wszystkich online | DjMaras89 : pozdrowienia dla calej piekarni bochenek z trzcianki oraz gorace buziaczki dla kochanych corek Karen i Leny od taty Bartka | Dżastka : Pozdrowienia dla znajomych ze Sławna i okolic.! ;) | magda280495 : Siema pozdro Turek Konin | Wolzu : Pozdrawiam Ekipę PoGrywamy | bugar79 : pzdr dla wszystkich pozytywnie zakreconych | MaTTex : POZDRO DLA CAŁEGO www.RADIOPARTY.pl NAJLEPSZEGO RADIA Z NAJLEPSZĄ MUZYKĄ W INTERNECIE :) | siejka91 : pozdro | boro1122 : Pozdrowienia dla znajomych z Wrześni i okolic! | sobota93 : Pozdro z Włocławka!!! | mario81 : Pozdrawiam całą Wielkopolskę :-) |


Promowane sety
Promowany : Sunrise Festival - Dzień III [Live Stream] (26.07.2020)Sunrise Festival - Dzień III [Live Stream] (26.07.2020) - Paul D B2B Konrad S & Gregory & Diabllo B2B Jay Bae... (2 274)
Promowany : Sunrise Festival - Dzień II [Live Stream] (25.07.2020)Sunrise Festival - Dzień II [Live Stream] (25.07.2020) - Pysh B2B Weikum - Bartes Dj Kuba & Netian - Kris B2B Metzo /... (1 076)
Promowany : Sunrise Festival - Dzień I [Live Stream] (24.07.2020)Sunrise Festival - Dzień I [Live Stream] (24.07.2020) - Miqro - Milkwish - Emdi - Gromee - Matush - Kris / Cały Set... (1 278)
Promowany : ENERGY MIX KATOWICE VOL. 18 SUMMER 2020 (22.07)ENERGY MIX KATOWICE VOL. 18 SUMMER 2020 (22.07) - Dee Push & D-Wave Rozmiar : 137.24 MB Pobierz : Cały... (1 870)

Speed Club - Tropic B-Day Party 23.11.2013

Kategoria: Speed 

  • 11
    Podoba mi się

Speed Club - Tropic B-Day Party 23.11.2013

Tropic B-Day Party
Dj Maniana Dj Hazel (23.11.2013)


Ria z Radia Pulsstacja
Kanał Główny


Rain Stage (RED)

WERSJA MP3 - Z PODZIAŁEM
Jakość: 128 kbps Joint Stereo 44.1 kHz
Czas: 375:09 min/sek (06:15:09)
Nagrane: 22.51-02.00 / 02.00-05.06
Rozmiar: 344.04 MB (Razem)

INFO: Upload by PRAWY

Part 1/2
Czas: 189:00 min/sek (03:09:00)
Nagrane: 22.51-02.00
Rozmiar: 173.33 MB

Pobierz:


Part 2/2
Czas: 186:08 min/sek (03:06:08)
Nagrane: 02.00-05.06
Rozmiar: 170.71 MB

Pobierz:


SET BEZ PODZIAŁU
Jakość: 128 kbps Joint Stereo 44.1 kHz
Czas: 375:09 min/sek (06:15:09)
Nagrane: 22.51-05.06
Rozmiar: 343.75 MB

INFO: Upload by PRAWY

Pobierz: Kliknij tutaj... (Hotfile)
Link do serwisów wspomagające ściąganie plików [dodaj plik i pobierz na swoje konto plik(i)]


Nie zezwalam na powielanie setów na inne hostingi
oraz robienie reupa z mojego uploadu
Zakaz powielania moich wstawek na inne strony i fora
Copyright © PRAWY - Wszystkie prawa zastrzeżone (2013)
Wyrażam zgodę na udostępnianie moich LINKÓW

Tagi : Speed Club Tropic B-Day Party Dj Maniana Dj Hazel Rain Stage

Zgłoś Dodał: PRAWY | Data: 2013-11-28 02:57:57 | Wyświetleń: 3 462 | Komentarzy: 23

Podobne Sety :

Speed Club - Double B-Day [Rain Stage] 28.09.2013 Speed Club - Double B-Day [Rain Stage] 28.09.2013
Double B-Day Taito Dj Maniana Dj Paulo Andriy Khomitskyy (12.10.2013) Jakość: 128 kbps Joint Stereo 44.1 kHz Czas: 423:51 min/sek (07:03:51) Part 1/2...
Speed Club - Chłopaki Nie Płaczą [Rain Stage] 28.09.13 Speed Club - Chłopaki Nie Płaczą [Rain Stage] 28.09.13
Chłopaki Nie Płaczą Dj Maniana Dj Camilion (28.09.2013) Jakość: 128 kbps Joint Stereo 44.1 kHz Czas: 393:00 min/sek (06:33:00) Part 1/2 Czas: 180:00...
Speed Club - Noc Konkursów [Rain Stage] - 21.09.2013 Speed Club - Noc Konkursów [Rain Stage] - 21.09.2013
Noc Konkursów Dj Bolek Dj U.H.O Dj Maniana (21.09.2013) Jakość: 128 kbps Joint Stereo 44.1 kHz Czas: 406:12 min/sek (06:46:12) Part 1/2 Czas: 205:00...
Speed Club  -  Power In Speed [Rain Stage] 14.09.2013 Speed Club - Power In Speed [Rain Stage] 14.09.2013
Power In Speed Dj Hazel Dj Maniana (14.09.2013) Jakość: 128 kbps Joint Stereo 44.1 kHz Czas: 421:07 min/sek (07:01:07) Part 1/2 Czas: 210:00 min/sek...
Speed Club  - Pożegnanie Wakacji '13 [Rain Stage]  31.08.2013 Speed Club - Pożegnanie Wakacji '13 [Rain Stage] 31.08.2013
Pożegnanie Wakacji '13 Dj Maniana Dj KC Dj Insane (31.08.2013) Jakość: 128 kbps Joint Stereo 44.1 kHz Czas: 389:21 min/sek (06:29:21) Part 1/2 Czas:...

Przyjacielu - Dodaj Komentarz:

Nazwa:*
E-Mail:*
No Avatar
Pytanie:
3+2=
Odpowiedź:*
Avatar Komentarzy: 351 Polska
28 Listopad 2013 02:591

kings of hardstyle

Ranga: STREFA VIP
Podziekowal litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc litosc
Ulubiony Klub: Energy 2000 :heart: Przytkowice :heart:
Avatar Komentarzy: 7 Nowogrodziec
28 Listopad 2013 14:252

siwen7

Ranga: Użytkownik
można TL ?
Ulubiony Klub: Energy 2000
Avatar Komentarzy: 49 BDG
28 Listopad 2013 17:303

Matty eN

Ranga: DJ/Rezydent
71 minuta PART 1
jaki to RMX ?
Avatar Komentarzy: 33 warszawa
28 Listopad 2013 17:414

pawel_p1993

Ranga: Użytkownik
100 minuta z 2 seta ?
Ulubiony Klub: protector
Avatar Komentarzy: 9 Stara Wrona
28 Listopad 2013 19:175

emil59804

Ranga: Użytkownik
1 nutkę z partu 1-go secik git
https://www.facebook.com/zakrecenidje
Avatar Komentarzy: 15 Łódź
29 Listopad 2013 15:146

charlie1997

Ranga: Użytkownik
Co to za nuta part 2 od 2:48:00? :D Bede bardzo wdzieczny jak ktos poda tytuł :D
Avatar Komentarzy: 1 029
29 Listopad 2013 20:357

Sinner

Ranga: Znawca
Cytat: pawel_p1993
100 minuta z 2 seta ?


Part 2 - 100 min - Bombs Away - Drunk Arcade (Chardy & Kronic Remix) :)


Cytat: Matty eN
71 minuta PART 1
jaki to RMX ?


Part 1 - 71 min - Baauer - Harlem Shake (Nexboy Bootleg) :)


Cytat: charlie1997
Co to za nuta part 2 od 2:48:00? :D Bede bardzo wdzieczny jak ktos poda tytuł :D


Part 2 - 02:48:00 - Marcel Woods - Advanced (Ale niestety nie wiem co to za wersja) ;)
"Do not work hard, only smart"

"In life there is no recipe for success, you have to do your job and wait when someone notices you."
Avatar Komentarzy: 0
29 Listopad 2013 22:128

Rafa So

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
Co to za nutka od Hazelka 2 set 111minutka :) ? Z gory dziekuje :* !

Co to za nutka ze 113 minuty ?
Avatar Komentarzy: 0
30 Listopad 2013 04:459

adam_90

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
88 minuta part 1 sie wkręca fajna nutka, co to?
Chodzi mi o oryginał tej nuty, z góry dzieki letsrock
Avatar Komentarzy: 1 029
30 Listopad 2013 09:5210

Sinner

Ranga: Znawca
Cytat: adam_90
88 minuta part 1 sie wkręca fajna nutka, co to?
Chodzi mi o oryginał tej nuty, z góry dzieki letsrock


David No Fuck & Vnalogic feat. DJ S-Moon - SMD :)
"Do not work hard, only smart"

"In life there is no recipe for success, you have to do your job and wait when someone notices you."
Avatar Komentarzy: 0
2 Grudzień 2013 19:5811

heh

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
34 min
1 set
co to za piosenka?
Avatar Komentarzy: 1 029
2 Grudzień 2013 20:5912

Sinner

Ranga: Znawca
Cytat: heh
34 min
1 set
co to za piosenka?


Part 1 - 34 min - Steve Aoki & Chris Lake & Tujamo vs Delirium - Boneless Silence (Tony S & M.A.B. Mashup) :)
"Do not work hard, only smart"

"In life there is no recipe for success, you have to do your job and wait when someone notices you."
Avatar Komentarzy: 0
5 Grudzień 2013 00:3013

matys2501

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
part 1 105 min co to za kawałek bo cały czas w głowie mi gra a tytułu nie znam :p z góry dzięki
Avatar Komentarzy: 1 029
5 Grudzień 2013 01:1414

Sinner

Ranga: Znawca
Cytat: matys2501
part 1 105 min co to za kawałek bo cały czas w głowie mi gra a tytułu nie znam :p z góry dzięki


Part 1 - 105 min - Waveshock - The DJ (Original Mix) :)
"Do not work hard, only smart"

"In life there is no recipe for success, you have to do your job and wait when someone notices you."
Avatar Komentarzy: 421 PROTECTOR
6 Grudzień 2013 13:0415

adolfinka

Ranga: STREFA VIP
PART1:
44.33
55:00

PART2:
30.42
muzyka jest odpowiedzią na wszystko ;-)
Ulubiony Klub: PROTECTOR Wola Krzysztoporska ! OMEN CLUB
Avatar Komentarzy: 0
8 Grudzień 2013 15:5716

julitaaaaaaaaaaaaaaaa

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
zna ktoś piosenke z 7:50? :)

15:45 zna ktoś?
Avatar Komentarzy: 0
9 Grudzień 2013 18:3417

jarek08.01.95

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
Co to za nuty?

Part 2

00:42,40:15,149
Avatar Komentarzy: 0
10 Grudzień 2013 16:4918

jarek08.01.95

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
adolfinka,

PART 1

44.33 Zoolanda - Liquid Cardboard (Original Mix)
Avatar Komentarzy: 421 PROTECTOR
10 Grudzień 2013 18:4819

adolfinka

Ranga: STREFA VIP
jarek08.01.95,
dzieki !!!! :D
muzyka jest odpowiedzią na wszystko ;-)
Ulubiony Klub: PROTECTOR Wola Krzysztoporska ! OMEN CLUB
Avatar Komentarzy: 0
11 Grudzień 2013 08:5420

jarek08.01.95

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
adolfinka,
nie ma za co :)
Poprzednia Następna

Krótkie Info (SEO)

Skoro tutaj jesteś to zapewne jesteś klubowiczem i interesują Cię dobre klubowe sety? Dobrze trafiłeś!
Przed Tobą najlepsze i najnowsze sety do pobrania z klubu Speed. Posiadamy także klubowe mp3 oraz muzykę disco polo. Aktualnie słuchasz secik o nazwie Speed Club - Tropic B-Day Party 23.11.2013 jest on dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem, ponieważ tego szukałeś. Wszystkie sety znajdziesz na seciki.pl zupełnie za darmo, tak samo jak : Speed Club - Tropic B-Day Party 23.11.2013. Tylko my posiadamy codziennie najnowsze sety. Bo u nas liczy się tylko muzyka Speed Club - Tropic B-Day Party 23.11.2013 został oznaczony następującymi tagami : Speed Club Tropic B-Day Party Dj Maniana Dj Hazel Rain Stage. Więcej setów z tego klubu znajdziesz tutaj : Speed

Online:


Aby zobaczyć kto aktualnie z użytkowników jest dostępny na stronie - zaloguj się

Wszystkich: 339 |  Niezarejestrowani: 315 |  (Kolory ?)
Portal Seciki.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na portalu. Osoby zamieszczajce utwory, sety,
fotografie, teksty, komentarze naruszajce prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialno karna lub cywilna.