Aby pobierać wszystkie sety zarejestruj się w naszym portalu seciki.pl - kliknij tutaj - rejestracja w 15 sekund

polczat : Pozdrawiamy serdecznie serwis Seciki.pl - zapraszamy serdecznie do współpracy Polczat.pl 😀 | czopendoz : siema truckdrivers | malczewski : pozdro | filippo88 : pozdrowionka dla koniecpola--- riki rikunia | rafcio2431 : POZDRO DLA LZS CHRZĄSTAWA | Mati600f : pozdro dla bocdela praz kubanczyka :] | darekeda : pozdrowienia świry rocznika 86 | klaudiaa.xd.x : Gwiździny najlepsze ! | Czak245 : pdw | gazik93 : pozdro dla gacka | djartix10 : kto pije bronxa i słucha DMC | Szabacik : Pozdro głowa w betoniarce 😱😱 | bartez212 : jazda | patryk7311153 : JADĄ JADĄ JADĄ ŚWIRY JADĄ | jorgusiek : pozdrowienia dla calej gwardi | marcinkordel : Nie spać zwiedzać..... zapier..... | adiq : Kocham Cię Ewelciu ! Twój Adrian | h2s1 : Pozdrowienia dla ekipy z Gladiatora 2000, a szczególnie dziewczyny z Rejowca i Poznania:-) | LabaSTP : ZaMagdalenko Kocham Cie nad życie!! M+O=WIADOMO!!! | LabaSTP : siemano klubowicze sprawdzajcie LabaSTP na YT. pozdro dla kumatych! | kole70 : Pozdrowienia! | =Majeski= : Pozdro dla aktywnych życzy Administracja :) | chrupeknda : Pozdro | matio1916 : Pozdro | jozefmalecki : pozdrawiam i dziekuje za korzystanie | charlie84 : Książ Wlkp pozdrawia Połówka | Gleeba84 : Siemano Świry :D | gracjan4967 : POZDRO DLA LUBINA I JADĄCEJ WIARY Z NIEMSTOWA !!!! | Raskolnikov : Pozdrowienia dla ukochanej Kasi od Adriana z Niemiec | yuranti : pozdro dla ekipy z przybyslawic |


Promowane sety
Promowany : Wędzarnia Staromiejska Głogów - ALEX / KC (2022.11.19)Wędzarnia Staromiejska Głogów - ALEX / KC (2022.11.19) - DJ ALEX Rozmiar : 121.78 MB Pobierz : DJ KC Rozmiar : 229.49 MB... (232)
Promowany : Transmission - 'Behind The Mask' Gdańsk [29.10.2022]Transmission - 'Behind The Mask' Gdańsk [29.10.2022] - Indecent Noise B2b OnTune Rozmiar : 200.12 MB Pobierz : Key4050... (654)
Promowany : ENERGY MIX VOL. 24 by DEEPUSH & D-WAVE! [03.11.2022]ENERGY MIX VOL. 24 by DEEPUSH & D-WAVE! [03.11.2022] - DEEPUSH & D-WAVE! JESIEŃ 2022! Rozmiar : 125.41 MB Pobierz :... (1 395)
Promowany : Energy Mix Vol.70 mix by THOMAS & HUBERTUS (2022)Energy Mix Vol.70 mix by THOMAS & HUBERTUS (2022) - Energy Mix Katowice Vol. 70 31th BIRTHDAY mix by Thomas &... (2 093)

Klub Sunday - Koniec Wakacji 2010 (28.08.2010)

Kategoria: Sunday 

  • 0
    Podoba mi się
Klub Sunday - Koniec Wakacji 2010 (28.08.2010)

Już w najbliższą sobotę, klub SUNDAY zaprasza na zakończenie Wakcji 2010! Tego wieczoru przygotowaliśmy dla Was loterię z “ciekawymi” nagrodami, foto-sesję z Hawajskim Klimacie, girlandy dla kobiet oraz specjalny HAWAJKI DRINK, który czekać będzie na Was w Barze!
Muzycznie nad imprezą panować będą Demon, Marcu5, Marcos, Vafi oraz LJ Rafael.
Do zobaczenia w SUNDAY!

Name: DJ DEMON - Koniec Wakacji 2010.mp3
Size: 58.48 MB
Pobierz : Kliknij tutaj

Name: DJ Marcos.mp3
Size: 31.75 MB
Pobierz : Kliknij tutaj

Tagi : sobotę ciekawymi Marcu panować nagrodami MBPobierz zaprasza Marcos Kliknij imprezą specjalny

Zgłoś Dodał: Eros | Data: 2010-08-31 17:53:20 | Wyświetleń: 6 394 | Komentarzy: 8

Podobne Sety :

Sunday Wróblewo - Zakończenie Roku Szkolnego (29.06.12) Sunday Wróblewo - Zakończenie Roku Szkolnego (29.06.12)
Drodzy Klubowicze ;) Odpowiadając na WASZE częste pytanie - Kiedy Impreza w SUNDAY - dajemy WAM już teraz znać, że widzimy się w PIĄTEK - 29 Czerwca!...
Sunday Club - VII Noc Klubowiczów PIĄTEK - Dj Demon (09.07.2010) Sunday Club - VII Noc Klubowiczów PIĄTEK - Dj Demon (09.07.2010)
Name: VII Noc Klubowiczów PIĄTEK - Dj Demon.mp3 Size: 45.21 MB Pobierz : Kliknij tutaj  ...
M-Lukas - Rozpoczęcie wakacji klub Gorlicka 26.06.2010 M-Lukas - Rozpoczęcie wakacji klub Gorlicka 26.06.2010
Name : M-Lukas - rozpoczecie wakacji klub Gorlicka 26.06.2010.mp3 Size : 53.88 MB Pobierz : Kliknij tutaj (sharebomb)...
VI Noc Klubowiczów SUNDAY - DJ MARCU5 - 12/06/2010 VI Noc Klubowiczów SUNDAY - DJ MARCU5 - 12/06/2010
Name: VI Noc Klubowiczów SUNDAY - DJ MARCU5.mp3 Size: 64.21 MB Uploaded: 14-06-2010 Pobierz : Kliknij tutaj  ...
VIP : Dj. Demon - Sunday Wróblewo (Wielkanoc 2010) VIP : Dj. Demon - Sunday Wróblewo (Wielkanoc 2010)
Name: DJ DEMON - SUNDAY WIELKANOC SET 2010.mp3 Size: 68.67 MB Uploaded: 11-04-2010 Pobierz : "czytaj więcej"  ...

Przyjacielu - Dodaj Komentarz:

Nazwa:*
E-Mail:*
No Avatar
Pytanie:
3+2=
Odpowiedź:*
Avatar Komentarzy: 0
1 Wrzesień 2010 08:151

pablo

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
Fajne sety mug by ktosi trecklist dwuch wrzucic

Fajne sety mug by ktosi trecklist dwuch wrzucic
Avatar Komentarzy: 227 lublin
1 Wrzesień 2010 19:022

stacho

Ranga: Przyjaciel
DJ Marcos.mp3 ma ktos track liste do tego seta chodzi mi o kawałek z 8 minuty i 11
stacho
Ulubiony Klub: Protektor
Avatar Komentarzy: 0
3 Wrzesień 2010 22:123

gano1989

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
`truck lista mile widziana;)
Avatar Komentarzy: 0
6 Wrzesień 2010 20:274

masiek00

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
zna ktoś może kawałek z setu demona z 39 minuty???????
Avatar Komentarzy: 0
6 Wrzesień 2010 23:275

Giorgio

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
DO stacho

DJ Marcos.mp3 ma ktos track liste do tego seta chodzi mi o kawałek z 8 minuty i 11


8min- Elena Gheorghe - Disco Romancing (Official Radio Edit)
11min- Jessie Diamond DJ - Touch My Body (Original Mix)

DO masiek00

zna ktoś może kawałek z setu demona z 39 minuty???????
przeplataja sie dwie nuty tam wiec zapodam obie aby nie bylo nieporozumien;P

Dave Floyd Pookie vs. Ray Charles - Jack is back (original mix)
Prezioso & Marvin - The Riddle (Original Radio Edit)
Avatar Komentarzy: 0
7 Wrzesień 2010 17:336

piotreklol

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
czy ktos zna nute po modopol lans czy ktos zna
Avatar Komentarzy: 0
8 Wrzesień 2010 19:077

masiek00

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
zna ktoś ostatni kawałek z setu demona co tam mówi dżomba czy coś w tym stylu??
Avatar Komentarzy: 0
27 Wrzesień 2010 16:158

piotreklol

Ranga: Gość (niezarejestrowany)
czy ktos zna nuty z minuty 13 min 14 20 min 18 min 21 min 24 10 min i 29 jak ktos zna ja benda na gg nr gg 18890268

Krótkie Info (SEO)

Skoro tutaj jesteś to zapewne jesteś klubowiczem i interesują Cię dobre klubowe sety? Dobrze trafiłeś!
Przed Tobą najlepsze i najnowsze sety do pobrania z klubu Sunday. Posiadamy także klubowe mp3 oraz muzykę disco polo. Aktualnie słuchasz secik o nazwie Klub Sunday - Koniec Wakacji 2010 (28.08.2010) jest on dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem, ponieważ tego szukałeś. Wszystkie sety znajdziesz na seciki.pl zupełnie za darmo, tak samo jak : Klub Sunday - Koniec Wakacji 2010 (28.08.2010). Tylko my posiadamy codziennie najnowsze sety. Bo u nas liczy się tylko muzyka Klub Sunday - Koniec Wakacji 2010 (28.08.2010) został oznaczony następującymi tagami : sobotę ciekawymi Marcu panować nagrodami MBPobierz zaprasza Marcos Kliknij imprezą specjalny. Więcej setów z tego klubu znajdziesz tutaj : Sunday

Online:


Aby zobaczyć kto aktualnie z użytkowników jest dostępny na stronie - zaloguj się

Wszystkich: 64 |  Niezarejestrowani: 48 |  (Kolory ?)
Portal Seciki.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na portalu. Osoby zamieszczajce utwory, sety,
fotografie, teksty, komentarze naruszajce prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialno karna lub cywilna.